marți, 1 ianuarie 2019

La multi ani 2019!

   LA MULTI ANI 2019 cu sanatate, cu liniste sufleteasca, cu oameni dragi,  sinceri si curati! Toate cele urate si nefolositoare sa fie aruncate, toate cele frumoase si utile sa fie imbratisate!Pentru ca cele noi sa fie primite, cele vechi trebuie sa fie aruncate! Sa nu pastram in suflet gunoiul si uraciunea caci  altfel lucrurile noi si frumoase nu ar mai avea loc! Daca suntem ocupati in ai critica si a-i dispretui pe cei din jur, nu  mai avem timp sa-i iubim pe cei care conteaza cu adevarat! Fiecare secunda se scurge, Timpul zboara si din pacate nu realizam ce este cu adevarat important in viata noastra...Viata care este un dar si care din pacate, nu stim sa-l pretuim decat atunci cand poate, e prea tarziu!
   FAMILIA este mai presus de tot si mai presus de toate insa inainte de familie, este DUMNEZEU! Asadar, ce-mi doresc eu mie, va doresc si voua, sa mergem toti  cu Dumnezeu inainte si cu Familia in inima!
   Am resetat blogul Arta si Creativitate, nu stiu daca ii voi schimba denumirea insa stiu un lucru. Tot ceea ce am facut pana in prezent nu a fost cu adevarat prea important, nici prea frumos si nici prea util...doar, am pierdut Timpul...am constientizat acest lucru, imi pare rau ca pe unele persoane le-am ranit cu prezenta mea, pe altele le-am ranit cu absenta mea... am invatat din greseli...
   Va multumesc tuturor si va cer iertare daca v-am gresit cu ceva, niciodata nu am ranit pe nimeni intentionat si nici nu am dorit raul nimanui, Dumnezeu mi-e martor!
  Voi incheia cu un citat plin de profunzime si cu o urare video, o noua ,,arta si creativitate'', daca pot sa spun asa.

,,Unii oameni apar în viața ta ca o binecuvântare. Alții, ca o lecție.''  Maica Tereza



UN AN NOU MAI BUN SI MAI FRUMOS VA DORESC TUTUROR!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.